About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Monday, April 06, 2009


工作后对着人都是假笑,很久没用肉笑了~
但近期的笑是开心的笑,都因为你,谢谢。。

6 comments:

box of tissue said...

加薪水了?

戏痞三赖 said...

who?? wahh...ahh boy boy in love liao...kakakakka

Vincent Cho said...

不管你!星期五要从实招来!=P

Anonymous said...

hahaha.... you know i know la... sigh~ my lover wanna leave me d lo.. T_T

xiunuan said...

親愛的堂哥~~
我很快就會回去了,看你是想坦白從寬還是嚴刑拷打(笑)
我可是有很多幫兇的,頭號支持者=賤犬一只

Raziel said...

box of tissus:
我也想~

Albert:
got meh got meh~

Vincent:
你没问。。。哈哈:p

Sze yuin:
u leave me 1st... hahaha

Nuan:
情爱的堂妹~~
有的话你自然会看到,
没有的话就是无疾而终。。。