About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Sunday, August 24, 2008

潜水的盒子

Albert把他的link上的我放着“潜水的盒子”
最近的却常潜水,
思绪很乱,
生活、工作、心头乱。。。
想写些事、文、趣。。。

生活、工作有压力、谁没有?
但最辛苦的反而是自己给的压力,
我自己让自己透不过气,
想着想着想让思绪给滚开,
让自己冷静冷静。

我要的难道很难吗?
我要当武官!

街坊不好意思又发牢骚了~

3 comments:

Vincent Cho said...

打开心怀,看开一点。一切都有出路的。

lala said...

溢水的箱头 ...this is the real thing lah bro..u mistake to read it ...is box of spill lahhhh..

weii...how come we got same problem here huh??..i want RM4000 u also want something also..kaka

Raziel said...

VincentCho:
找着~

lala:
My fault than~ hahha