About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Thursday, June 18, 2009

负到底

最近常翘blog,久久才update一下,但最近实在是太多太多负面的心情,不想箱子里都是负能量的。今天心情负一百,四个小时的信心折磨、心灵创伤、精神虐待等~(我顾客超长气、鸡蛋挑骨头。。)

回到公司时,

公司又地震,我是生存者,
感觉生存者还比牺牲的还要挣扎,挣扎的是上司的无理、无情。。。

以上有些老人家会说:“年轻的~社会就是这样的啦,工作是这样的啦”

老人家们,我知道,我气的是我还要为恶魔工作,要帮恶人抗一箩箩的责任,而他们在繁忙的时候悠闲的放假。。。。

5 comments:

siaohui said...

sound so bad kah?!!
well, gambade my friend!

阿洛 said...

大声的给你加油打气!

Richard Chuah said...

if feel not good about it, change job only. with your qualification, you sure find a better job. haha.
for me, got job just do only. need to be patient of learning then after few years, run away le. fly to the place that you feel can have a fresh air and wonderful environment. haha.
dunno is joke or something to said of. anyway, work hard my fren and just be patient and one day you sure be a successful man. Gambateh.

以诺 said...

你有个穿Prada的恶魔上司?

Raziel said...

Thanks everyone~!!! now all i need is a chance~ hahaha

以诺: can buy also cant afford to wear it...