About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Saturday, March 15, 2008

Aunty Uncle~

有些八婆唯恐天下不乱,
败家犬乱吠一场,
把一推三姑六婆招出来,
把街路当巴刹,
把路弄得水泄不通。


有些大叔讲话没过滤,
讲得太冲,太僵,
僵得有点辣,
以为台湾咩?
Uncle aunty多就很乱水,
Uncle aunty就是不能来硬吧?


我知道的那些uncle aunty,
只会讲价,挑菜,等鱼死,
到头来,买死鱼,拾菜渣,
好心啦,进步点, 不要酱cheap!


不知道啦~
我是老几?
没那些 uncle aunty 大。

6 comments:

Pheng said...

what's going on? are these your uncles and aunties? or in general =)

Raziel said...

This is an MALAYSIA issue, you won't get it if you are not here~ haha~

queenny said...

他們那一代多數都如此,
生活就是和街坊談天說地。。。
誰家如何,誰家又如何。。。
都一大把年紀了,很難改變的。。

Raziel said...

haha, 是真如此,但這是講Politic的...

小女人 said...

oh,幸好我是不喜欢politic的aunty。

Raziel said...

少少还好,健康~