About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Wednesday, April 09, 2008

聚会




新年时拍的,每年新年都会在我家做个gathering!谈谈天,玩完游戏,赌赌博等。最重要的是朋友们聚会,希望我们每年都可以酱。。。不管我们在哪里,不管有多忙,我们一年一次的聚会,希望大家都到。。。

8 comments:

Pheng said...

I wish I could join too, hehe..

Pheng said...

oh and what's wrong with the guy next to the window? LOL.. he looks cranky, haha..

Anonymous said...

我一定会去,如果不能去一定会哭死~ 哈哈
所以聚会不可以cancel ho~

我们2009再见 yeah~

Vincent Cho said...

一定要keep着这样搞gathering~不然就一定散的~

Raziel said...

dreamie:
invited guest only, hahaha, if you want you are invited.

yiling:
yea~ 都是一样的routine,到你家后,在到处绕,最后才到我家。

vincent cho:
sigh, 今年少了一半。。。 希望明年会好点。。。

Anonymous said...

是咯 你的家是最后一站 哈

希望以后人不要越变越少啦

Anonymous said...

i miss this year gathering...argh...

Raziel said...

anonymous :
fun is it? next time type la name~