About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Sunday, July 06, 2008


伦你讨了个字,但汉语的没什么灵感,可能是因为自己还没找到吧?(自己努力点吧。。。)
但番语的就有点头绪哈哈哈~
特别处是,反看正看是一样的~
大家看得出是什么吗?

10 comments:

ET女子 said...

不是很明白~"LAAL"?

Raziel said...

et女子:
是很美的字~
不是LAAL

Anonymous said...

谢啦!真得不错,有创意,我欠你一餐,两餐都没问题!! 哈哈

Anonymous said...

haha... i know wat is that word... will tell u how i know later..

xiunuan said...

是love吧?

Raziel said...

是LOVE~ 正看反看都是 LOVE

Raziel said...

有两个LOVE

xiunuan said...

嗯,叫我天才XD~~

Raziel said...

xiunuan: 小姐你不是第一个~

:: 子源 :: said...

我覺得是love
結果對了 ^^