About Me

My photo
I m what I spill here, 80% truth from the heart, I m who I am with another 20% of secrets I keep to myself... 这里吐的就是80%真实的我,另外20%的秘密建设了真正的我。。。

Sunday, February 03, 2008

新年快乐


润泽小弟向大家拜个早年~ 不好的都冲下马桶吧~ 好的来好的来恭喜发财发财

4 comments:

小女人 said...

你的公仔好cute呐。。。

你写的东西还是很negative。

Raziel said...

~小女人~ :thax~ Negative 的东西不是我的,关于我朋友, 但我会努力少写负面的

Anonymous said...

画得不错,很有特色!

新年快乐~

Raziel said...

g: thax~ Happy New Year to you too~